Etapy ćwiczeń

Pozycja 1 STOPY

 

Przebieg rollmasażu:
Rollmasaż na urządzeniu FITROLL rozpoczynamy zawsze od stóp, gdyż to właśnie na nich znajdują się receptory odpowiedzialne za narządy wewnętrzne. Siadamy wygodnie na dużym stołku i stopniowo przyzwyczajamy ciało do rollmasażu. Na stopach znajdują się strefy refleksyjne, które odpowiadają za poszczególne partie ciała, dlatego ważne jest aby każdy rollmasaż rozpoczynać od stóp.

Wpływ rollmasażu:
Rollmasaż stóp znakomicie wpływa na zmniejszenie drętwienia stóp, przyczynia się do zmniejszenia efektu "zimnych stóp".

Pozycja 2 ŁYDKI

 

Przebieg rollmasażu:
Kolejną masowaną częścią ciała są łydki, dla zwiększenia pola rollmasażu możemy dodatkowo łydki przesuwać po rolkach, łącząc łydki i rozsuwając na przemian. Miejsca dotknięte żylakami omijamy.

Wpływ rollmasażu:
Rollmasaż łydek eliminuje napięcie i wpływa kojąco na opuchnięte po całym dniu pracy nogi, rzeźbi kształt łydki.

Pozycja 3 UDA TYŁ

 

Przebieg rollmasażu:
Rollmasaż tylnej części ud jest jednym z przyjemniejszych etapów ćwiczeń. Możemy sobie pomóc podpierając się na rękach.

Wpływ rollmasażu:
Rollmasaż tylnej części ud znakomicie wyrównuje koloryt i strukturę skóry. Regularnie stosowany widocznie zmniejsza pomarańczową skórkę i rozstępy.

Pozycja 4 POŚLADKI CZĘŚĆ DOLNA

 

Przebieg rollmasażu:
Bardzo wygodna pozycja która nie wymaga żadnego wysiłku, Przesuwamy dolną część pośladków w lewo i prawo oraz delikatnie w górę i dół. Możemy posłużyć się małym stołkiem w celu większego komfortu.

Wpływ rollmasażu:
Znakomicie wpływa na jędrność pośladków, wygładza skórę, przy regularnych rollmasażach "podnosi się pupa".

Pozycja 5 UDA PRZÓD

 

Przebieg rollmasażu:
Możemy w tej pozycji posłużyć się małym stołkiem klękając na nim i przyciskając uda do rolek. Możemy również wykonywać tę pozycję na stojąco.

Wpływ rollmasażu:
Dzięki masowaniu tej tej partii ciała wzmocnimy mięśnie i wyszczuplimy sylwetkę.

Pozycja 6 UDA CZĘŚĆ ZEWNĘTRZNA

 

Przebieg rollmasażu:
Przykładamy zewnętrzną część ud, mamy tu szerokie pole manewru dzięki czemu wymasujemy te obszary ud, które najbardziej tego potrzebują.

Wpływ rollmasażu:
Widocznie wysmukla sylwetkę zmniejszając efekt poduszek na udach. Przy masowaniu tej części ud możemy w niedługim czasie zmienić ubrania na mniejszy rozmiar.

Pozycja 7 UDA CZĘŚĆ WEWNĘTRZNA

 

Przebieg rollmasażu:
Bardzo ważna część ciała która najbardziej narażona jest na wiotczenie. Skóra w tym miejscu ud jest bardzo delikatna, dlatego nasze doznania podczas rollmasażu będą największe.

Wpływ rollmasażu:
Zmniejsza wiotczenie skóry, wysmukla sylwetkę, wzmacnia mięśnie, likwiduje pomarańczową skórkę.

Pozycja 8 POŚLADKI

 

Przebieg rollmasażu:
Chyba najprzyjemniejsza pozycja, masująca obszary ciała najczęściej używane przez kobiety i mężczyzn pracujących umysłowo.

Wpływ rollmasażu:
Zmniejsza wiotczenie skóry, likwiduje bóle kości ogonowej, wzmacnia mięśnie, likwiduje pomarańczową skórkę.

Pozycja 9 BRZUCH

 

Przebieg rollmasażu:
Przy masowaniu brzucha pamiętajmy aby nie masować górnej partii brzucha - żołądka, zwłaszcza po posiłku.

Wpływ rollmasażu:
Wygładza brzuch, zmniejsza oponki, podnosi biust pomimo braku bezpośredniego kontaktu z rolkami.

Pozycja 10 BOCZKI

 

Przebieg rollmasażu:
Najbardziej kłopotliwa część ciała. Boczki masujemy siedząc na małym stołku.

Wpływ rollmasażu:
Likwiduje poduszeczki w postaci odkładającego się tłuszczyku, zmniejsza obwód w talii, rzeźbi sylwetkę, wzmacnia mięsień pośladkowy średni i mały.

Pozycja 11 PLECY

 

Przebieg rollmasażu:
Siadamy na podkładce i masujemy mięsień czworoboczny, mięsień naramienny oraz mięśnie grzbietu. Poszczególne partie ciała przykładamy w zależności od potrzeb

Wpływ rollmasażu:
Relaksuje, zmniejsza uczucie ciężkości głowy, rozluźnia spięte mięśnie, usuwa napięcia spowodowane stresem i pracą przy komputerze.

Pozycja 12 RAMIONA I DŁONIE

 

Przebieg rollmasażu:
Końcowa część rollmasażu, polegająca na położeniu ramion i dłoni na rolkach i przesuwaniu po całym obszarze roboczym.

Wpływ rollmasażu:
Zmniejsza wiotczenie skóry ramion, masuje receptory umieszczone na wewnętrznej części dłoni.

Podczas rollmasażu:

- kierunek wykonywania rollmasażu powinien być zgodny z kierunkiem przepływu limfy (tak jak krążenie krwi, czyli do serca)
- należy zachować określoną kolejność podczas wykonywania ćwiczeń, czyli rollmasaż zaczynamy od stóp a kończymy na ramionach i dłoniach

 

Kopiowanie zdjęć, opisów oraz dowolnych elementów znajdujących sie na tej stronie i należących do FitLine Polska ZABRONIONE. Wszelkie prawa zastrzeżone! Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody producenta grozi grzywną oraz karą pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).

Ewentualna publikacja możliwa po uzyskaniu zgody autora.

tel.:  81-751-30-07

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.